תקשורת ואבטחת מידע

התקפות הסייבר עברו בשנים האחרונות קפיצת מדרגה והפכו לאיום משמעותי על עצם קיומם של ארגונים. חדשות לבקרים אנו שומעים על פרצה נוספת במערך האבטחה של ארגונים שנחשפו לגניבת נתונים, בקשות כופר, וירוסים ונוזקות, המשבשים את פעילות מערכת המידע או אף משביתים אותה. העידן שבו ניתן היה להסתפק בחומת אש בסיסית בשערי רשת התקשורת של הארגון הסתיים. תחום אבטחת המידע דורש כיום פעילות משולבת ויצירת מארג של אמצעי הגנה שיבטיחו מחד, יכולת התמודדות יעילה עם האיומים השונים, ומאידך, שמירה על ביצועי מערכות המידע. בכדי להשיג יעד משולב זה נדרשת מומחיות גבוהה הן במערכות אבטחת מידע והן בחלקים השונים של מערכות המידע הארגוניות. שילוב מומחיות  ייחודי זה הנו בדיוק הערך המוסף שמביאה mindU לכל פרויקט אבטחת מידע המבוצע בארגונים.

mindU מצטיינת ביכולתה לספק פיתרון מקצה לקצה לכלל צרכי אבטחת המידע של הארגון, החל מסקרי סיכונים ובקרה ארגונית, דרך כתיבת מדיניות אבטחה ארגונית ויישומה בהתאם לתקנים השונים, וכלה בתפעול שוטף של מערכות אבטחת המידע הארגוניות.

הניסיון הרב שצברה mindU בפרוייקטי אבטחת מידע ואי התלות שלה בספק כזה או אחר, הפכו אותה לבחירה המועדפת על ארגונים כגוף מייעץ ואובייקטיבי. במסגרת זו מספקת mindU ייעוץ וניהול תהליכי רכש בתחום תקשורת ואבטחת מידע, תוך בחינת צרכי הלקוח ובניית מסמכי דרישות עבור הפתרון הנדרש. mindU משלימה את פעילות הייעוץ בכתיבת בקשות להצעות מחיר, וניהול תהליכי הצעות המחיר עבור הלקוח מול היצרנים והספקים השונים, כמו גם ניהול תהליכי Proof of Concept  למוצרי תקשורת ואבטחת מידע.

ל-mindU ניסיון נרחב ומעמיק בתכנון, הקמה ותמיכה במערכות תקשורת ואבטחת מידע ארגוניות ללקוחות מתחומי הביטחון, ממשלה, בנקאות, חברות ציבוריות וחברות פרטיות מכל הסוגים.

mindU מביאה יתרון ייחודי ביכולתה לשלב בין תחומי התקשורת ואבטחת המידע, עם תכנון והקמת תשתיות אחסון ו-System. יכולת ייחודית זו מאפשרת ללקוח לקבל פתרון כולל לכלל מערכות המידע הארגוניות.

אנו מתמחים בתכנון, הקמה ותמיכה במערכות תשתית רבות וביניהן:

  • תשתיות תקשורת מקומית (LAN) ומרחבית (WAN) על בסיס תשתיות פרטיות וציבוריות. הכוללות מתגי תקשורת, נתבים ומערכות Fabric.
  • מתן פתרונות אבטחה למערכות אינטרנטיות כגון מערכות NGFW, Application Firewall
  • מתן פתרונות Endpoint Security להגנה על שרתים ותחנות עבודה בארגון.
  • מתן פתרונות של סינון תוכן עבור משתמשי הרשת הארגונית ומשתמשים ניידים.
  • מתן פתרונות content delivery בצורה מאובטחת להחצנת Web Services ושירותי Remote Access.
  • תכנון ויישום מערכות ניהול אירועי אבטחת מידע (siem) בשילוב עם מערכות Risk Management.
  • מתן שירותי מומחה לבחינת מערכות תקשורת ואבטחת מידע קיימות, איתור בעיות וסיוע בפתרון מצוקות ברשת המחשוב הארגונית.
  • תכנון מערכות אבטחה ותקשורת מבוססות שירותי ענן כגון AWS ו-Azure.