פתרונות אחסון וגיבוי

קצב הגידול המהיר של המידע הארגוני הפך את פתרון האחסון לעמוד תווך מרכזי במארג ה-IT של הארגון. במקביל, החידושים הטכנולוגים שהתחוללו בשנים האחרונות בתחום האחסון, יצרו מהפכה של ממש בדרך שבה ארגונים מאחסנים מידע, מגבים ומאחזרים אותו.

המגמה המואצת של מעבר ארגונים לענן יצרה סטנדרטים חדשים לגמרי בכל הנוגע לציפיות ארגונים ממערכות האחסון שלהם, ובכלל זה – יכולת הגידול – סקלביליות, לצד ביצועים משופרים, פשטות ניהול ושיפור היכולת להגן על המידע.

במהלך השנים האחרונות הקימה MindU  עשרות פרויקטים בהם הביאה לידי ביטוי את מומחיותה בתכנון, הקמה, הטמעה ותחזוקה של פתרונות אחסון, גיבוי, שרידות, זמינות עסקית והגנה על המידע.

צוות המומחים של MindU מאפשר לארגונים לשלב את מיטב החידושים הטכנולוגים בתחום האחסון ולהביא לידי מימוש טכנולוגיות מתקדמות כמו אחסון בטכנולוגיית פלאש ; שילוב של אחסון בענן לצד אחסון On Premise ; יכולת לבצע בפשטות Scale out, או Scale UP; הגדלת שרידות המערכות תוך הקמה של מערכות DR מתקדמות ויכולת ליצור חיסכון מירבי בעלויות האחסון הודות לתעדוף נכון של סוגי המידע השונים בארגון.

להבדיל מאינטגרטורים אחרים הפועלים בתחום האחסון, חברת MindU אינה מחוייבת לספק אחסון כזה או אחר ובוחרת, בשיתוף עם הלקוחות, את הטכנולוגיה הרלוונטית בהתאם לצרכי הארגון, התקציב העומד לרשותו וניתוח מעמיק של רמות הביצועים הנדרשות. הניסיון הרב שמביא איתו הצוות המקצועי של MindU מאפשר ללקוחות לקבל פיתרון שלם – מקצה לקצה, תוך צמצום עלויות והפקת תועלת מירבית משלל החידושים הטכנולוגיים.

תחומי ההתמחות המרכזיים שלנו:

  • פתרונות אחסון מרכזי ו- Software Defined Storage:
    EMC, NetApp, IBM, HP, HDS ועוד.
  • מערכות גיבוי:
    Veritas Netbackup/BackupExec, EMC Networker, HP DataProtector,
    Commvault Simpana, IBM TSM, Veeam
  • תשתיות אחסון NAS / SAN / IPSAN:
    Brocade, Cisco, Juniper
  • מערכות Storage Resource Management :
    HP Storage Essentials, EMC SRM, NetApp OnCommand