מיקום המשרה
תל אביב / קיסריה
תיאור
- An application engineer engaging in customer support, aiding our customers to port and enable their own AI models on devices and SW stack.
- Working closely with R&D and communicating customer needs, issues and problem raised during the process of customer model enablement.
- Customer integration and customization of solution, in depth customer support and problem solving.
דרישות
must
Good knowledge of:
- Python
- TensorFlow/Pytorch
- TensorBoard profiling.
- C++
Understanding model enablement using TensorFlow or Pytorch frameworks, performance evaluation and good debugging skills.
Work experience on at least one of the following HW platforms
- Nvidia training GPU
- Google TPU
משרות דומות
משרה 9251 - סיסטם (צפון)
לחברת שירות בתחום המוקדים דרוש/ה איש/ אשת סיסטם לתפקיד מעניין באזור הצפון!
משרה היברידית וכוללת נסיעות 3-4 פעמים בחודש לאתרים השונים ברחבי הארץ.
משרה 9249 - סיסטם
לחברה פיננסית במרכז דרוש/ה איש / אשת סיסטם לעבודה כחלק מצוות גדול הכוללת הקמה, תחזוקה ושדרוג של סביבות מורכבות, וכן עבודה מול צוותים שונים.
משרה 9216 - סיסטם
לחברתנו דרושים אנשי ונשות סיסטם למשרה מאתגרת, דינאמית ומגוונת!
המשרה היברידית 🙂
משרה 9248 - מנהל תשתיות דיגיטל
לחברת מדיה ותקשורת דרוש/ה מנהל/ת תשתיות דיגיטל לחטיבת הנדסת תשתיות.
כחלק מהתפקיד:
- פיתוח ויישום תוכניות מקיפות לתשתית הדיגיטלית של החברה.
- שיתוף פעולה עם מחלקות שונות כדי לקבוע וליישם אסטרטגיות תשתיות.
- פיקוח על ההתקנה, התצורה והתחזוקה של תשתיות פיזיות ומבוססות ענן כאחד.
- יישום ותחזוקת אמצעי אבט"מ לשמירה על הנכסים הדיגיטליים.
- שימוש במוצרים מובילים בשוק, וירטואליזציה, פילוח, חומות אש, פרוטוקולים שונים וטכנולוגיות קוד פתוח כדי לשפר את איכות המערכת, האמינות והביצועים.
- הובלת צוות של מהנדסי תשתית, וטיפוח תרבות של שיתוף פעולה, חדשנות ומצוינות.
- לספק הדרכה ותמיכה טכנית לחברי הצוות, לקדם למידה ופיתוח מתמשכים.
משרה 9245 - מנהל/ת תשתיות
לחברת מדיה ותקשורת דרוש/ה מנהל/ת תשתיות לניהול והובלת התחום בחברה מקצה לקצה לרבות סיסטם, שרתים, וירטואליזציה גיבויים, 365 ורשתות תקשורת.
אחריות שוטפת Hands On הכוללת ניהול משתמשים ורשתות, אחזקה וניהול ציוד קצה, עמדות עבודה וטלפוניה, תמיכה בלקוחות החברה.
ניהול ספקים, התקשרויות ורכש בתחום ה – IT
אכיפת מדיניות אבטחת מידע וניהול פרויקטים רוחביים בעולמות המחשוב.
ניהול של שני צוותים (סיסטם ו-Help Desk)